Folosind in conditiile standard toate pneurile de masini par a fi la fel. Vom putea observa diferenta intre ele in conditii critice de drum, adica pe asfaltul fierbinte sau acoperita cu ploaie, zapada. O regula de aur este folosirea unui set de anvelope vara la temperaturi peste 7 grade. La o masina cu performante ridicate vom utiliza totdeauna anvelope vara premium . Desigur aceste anvelope ne vor face un serviciu bun si in cazul masinilor cu performante mai mici. Caracteristicele au fost evaluate prin diferite teste pe drumuri umede si uscate, manevre diferite, franare, comportamentul la acvaplanare, confortul la rulare, uzura, consumul de combustibil, zgomotul si rezistenta la rulare. In consecinta, daca asteptati o performanta in toate aspectele de echilibru, siguranta si confort recomandam utilizarea unui set de anvelope vara pe perioada anotimpului cald. Idea este sa puteti circula cu stabilitate maxima in toate conditiile meteorologice si de drum. Acest lucru ar fi imposibil daca pneurile nu ar avea model de canelura. Locul de amplasare a acestora nu se face la intamplare sau pentru a avea un model frumos ci fiecare este amplasat cu propriul sau rol. Va fi vizibil in cazul unei anvelope vara o banda de rulare mai completa pentru o tractiune mai buna pe drumurile uscate. Este important pentru a evita acvaplanarea modelul cu canale longitudinale si laterale pentru a servi la un drenaj rapid. Compozitia cauciucului unei anvelope vara este mai ferma pentru a asigura aderenta si rezistenta la uzura. Avand o variabilitate semnificativa schimbarea vremii intre vara si iarna, totodata conditiile de drum nu intotdeauna favorabile ne indica faptul ca trebuie sa avem doua seturi diferite de pneuri dezvoltate special pentru scopuri diferite. |